ЖІНОЧІ ОБРАЗИ В ОПЕРНИХ ПАРТІЯХ ЛАРИСИ РУДЕНКО: ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Анастасія Шило

Анотація


У статті висвітлено особливості виконавської інтерпретації жіночих образів українською співачкою Л. Руденко. Особливу увагу приділено процесу роботи Л. Руденко над кращими вокальними партіями її репертуару (Любаша в опері М. Римського-Корсакова «Царева наречена», Настя в опері М. Лисенка «Тарас Бульба», Кармен з однойменної опери Ж. Бізе). Розглянуто особливості гармонійного поєднання повноцінного звучання голосу з детально розробленим сценічним малюнком ролі. Представлена оцінка співачкою інтерпретації жіночих образів провідними музикознавцями, музичними критиками та оперними співаками.

Ключові слова


українське оперне мистецтво; жіночі образи в оперних партіях; інтерпретація образу; майстерність перевтілення.

Повний текст:

PDF

Посилання


Грисенко Л. Лариса Руденко / Л. Грисенко. – К. : Музична Україна, 1978. – 54 с.

Кононенко В., Мар’яненко М. Лариса Архипівна Руденко / В. Кононенко, М. Мар’яненко. – К. : Мистецтво, 1963. – 35 с.

Лисенко І. Словник співаків України / І. Лисенко. – К. : Рада, 1997. – 354 с.

Тольба В. Статті. Спогади / В. Тольба. – К. : Музична Україна, 1986. – 156 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут