СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА

Олена Довгалюк

Анотація


У статті визначено сучасні засоби та методи маркетингових технологій формування іміджу підприємства, які сприятимуть створенню позитивного іміджу з метою підвищення репутації вітчизняної компанії.

Повний текст:

PDF

Посилання


Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне: кол. монография/ под ред.: А. В. Овруцкого, В. О. Пигулевского. — 2011. — 403 с.

Писарева Е. В. Интегрированные маркетинговые коммуникации: современные технологии, стратегии, инструментарий (теория и практика) [Текст]: учебное пособие / Е. В. Писарева. - Москва: Ваш полиграфический партнер, 2014. — 281 с.

Борисов Б. Л. Технологии рекламы и PR: Учебное пособие / Б. Л. Бо-рисов. — М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. — 624 с.

Made in Nissan. Первый корпоративный журнал Nissan в Украине / [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.sostav.ru/news/2006/08/11/r7/

Григорьев М.Н. Маркетинг. Учебник, 5-е изд., перераб. и доп., Сер. 60 Бакалавр. Прикладной курс – М.: Издательство Юрайт, 2015 – 559с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут