КОРПОРАТИВНА СТИЛІСТИКА ЄВРОПЕЙСЬКИХ КОМПАНІЙ

Ганна Хохлова

Анотація


У статті визначено та проаналізовано фактори впливу корпоративної стилістики на функціональну організацію у створення позитивного іміджу компанії. Розкрите поняття та функції ідентичності бренду європейських компаній.

Ключові слова


корпоративний стиль, імідж, функції іміджу, репутація, ідентичність бренду, європейські компанії

Повний текст:

PDF

Посилання


Крылов А. Н. Корпоративная идентичность для менеджеров и маркетологов. — М.: Икар, 2004. — С. 72.

Литвинов Н. Н. Вопросы систематизации терминологии в сфере брендинга и рекламы. // Реклама. Теория и практика. — 2015. — № 6(72). — С. 381.

Імідж організації: поняття, формування, елементи. / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/vnz/reports/management/13736/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут