БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

М М Рижак

Анотація


У статті розглядається поняття Болонського
процесу та безперервної освіти, досліджено сутність поняття безперервної
освіти, розкрито найхарактерніші тенденції розвитку безперервної освіти в
європейському просторі


Ключові слова


безперервна освіта, європейська освіта, європейський простір, інтеграція, Болонський процес, Болонська декларація

Повний текст:

PDF

Посилання


Маслов В. И. Теория и методика организации непрерывного повышения

квалификации руководителей школ: Учеб. пособие. - К.: МНО УССР, 1990. -

с.

Олійник В. В. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті:

організаційно-педагогічний аспект: Навч. посібник. - К.: ЦІППО, 2001. -

с.

Післядипломна педагогічна освіта України: сучасність і перспективи

розвитку: Наук.-метод. посібник. За заг. ред. В. В. Олійника, Л. І.

Даниленко. - К.: Міленіум, 2005. - 230с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут