Сутнісні характеристики ціннісного ставлення майбутніх учителів початкової школи до професії

Юлія Вовк

Анотація


в статті проаналізовано сутність поняття «ціннісне ставлення до професії», здійснено науково-теоретичний аналіз літератури з проблеми дослідження, визначені сутнісні характеристики ціннісного ставлення до професії майбутніх учителів початкової школи

Ключові слова


ставлення; ціннісне ставлення; професійна підготовка; майбутні вчителі початкової школи; цінність; особистісний смисл

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут