ВИКОРИСТАННЯ ДІАГРАМ ВЕННА ПРИ РОБОТІ НАД ЛІТЕРАТУРНОЮ КАЗКОЮ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Вікторія Станіславівна Негуриця

Анотація


У статті проведено аналіз дефініції “літературна казка” вітчизняними та зарубіжними  науковцями; розкрито особливості роботи над літературною казкою у початковій школі на уроках літературного читання;   розглянуто особливості використання методу діаграм Венна на прикладі казки І. Франка „Лисичка і Журавель”; охарактеризовано ефективність використання діаграм Венна на уроках літературного читання з метою порівняння авторської казки і її фольклорних джерел


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут