Психологічні особливості емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку в умовах виховання у неповній сім’ї

Ганна Інна Зузуля

Анотація


У статті розглядаються особливості емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з неповних сімей. Виокремлено  компоненти у структурі емоційного процесу. Автором проведено експериментальне дослідження і визначено рівні емоційного розвитку дітей шостого року життя

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут