Сенсорно-пізнавальний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор і вправ

Ксенія Олександрівна Гарус

Анотація


В статті розглядаються деякі шляхи формування сенсорно-пізнавальної активності старших дошкільників засобами дидактичних ігор і вправ. Автором представлені результати теоретичного аналізу цієї проблеми, окреслюється значення таких складових цієї роботи, як: діяльнісний підхід, створення умов для оптимального розвитку дошкільників у предметно- перетворювальному середовищі, підтримка та заохочення дитячих запитань тощо

Ключові слова


сенсорне виховання; сенсорний розвиток дитини; сенсорні еталони; діяльнісний підхід; дидактичні ігри; дидактичні вправи

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



ГОЛОВНА | Інститут людини | Педагогічний інститут | Інститут журналістики | Інститут мистецтв | Інститут філології | Історико-філософський факультет | Факультет інформаційних технологій та управління | Факультет права та міжнародних відносин | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту | Гуманітарний інститут